Bliv fagleder og styrk driften af tekniske anlæg på et af landets førende hospitaler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du teknisk ekspertise og ledelseserfaring inden for ventilation, køl, damp- og varmekedler, vandbehandlingsanlæg og procesudstyr? Ønsker du at tage ansvar for kritiske forsyningsanlæg på et af landets vigtigste hospitaler? Så er du måske vores nye fagleder!

Om jobbet
Som fagleder får du hovedansvaret for drift og vedligeholdelse af hospitalets tekniske anlæg, herunder ventilation, kølesystemer, damp- og varmekedler, vandbehandlingsanlæg og procesudstyr. Du skal sikre, at anlæggene fungerer optimalt og overholder alle relevante sikkerheds- og lovgivningsmæssige krav. Du vil indgå i et stærkt team og referere direkte til driftschefen for Drift & Teknik, Lars Nyman.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Sikre optimal drift og vedligehold af ventilation, køl, damp- og varmekedler, samt vandbehandlingsanlæg
  • Implementering af vedligeholdelsesstrategier og sikring af overholdelse af gældende regler og standarder
  • Ledelse og udvikling af teknikere og specialister inden for de nævnte områder
  • Planlægning og koordinering af forebyggende vedligehold og reparationer
  • Medvirke i projekter vedrørende nyinstallationer og større reparationer
  • Ansvar for energioptimering og implementering af bæredygtige løsninger
Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job med stort ansvar
  • En arbejdsplads, hvor kvalitet, innovation og sikkerhed er i højsædet
  • Mulighed for at arbejde med tekniske løsninger på et højt niveau i en vital sektor
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
Om dig
Vi forestiller os, at du har:

  • En relevant teknisk uddannelse som maskinmester, ingeniør eller tilsvarende
  • Erfaring med ledelse og drift af tekniske anlæg, gerne fra hospitaler eller lignende komplekse bygninger
  • Indsigt i ventilation, køl, damp- og varmekedler samt vandbehandlingsanlæg
  • En struktureret og resultatorienteret tilgang til dit arbejde
  • Gode samarbejdsevner og evnen til at motivere og udvikle dit team
  • Kendskab til gældende lovgivning og regler på området
  • Erfaring med budgethåndtering og økonomistyring (SAP)
Yderligere oplysninger
For mere information kan du kontakte driftschef Lars Nyman på telefonnummer 23 72 31 30.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter individuelle kvalifikationer og kompetencer.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er senest den 28. oktober 2024.

Om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme i Region Hovedstaden varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter, herunder alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri. Vi skaber, driver og optimerer de fysiske rammer for regionens hospitaler, virksomheder og centre. Vores arbejde er med til at sikre optimale forhold for regionens ansatte og patienter.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?

Se og læs mere om Center for Ejendomme her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131105

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet