BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Storkøbenhavn
Drømmer du om at gøre en reel forskel i en spændende og udfordrende stilling hos Rigspolitiet? Så bliv en del af vores Kubernetes-team og vær med til at sikre en stabil og sikker IT-infrastruktur for politiet.
Rigspolitiet søger både nyuddannede og erfarne Kubernetes-specialister, der vil bidrage til driften og udviklingen af vigtige samfundsfunktioner. Du får mulighed for at arbejde med ny banebrydende teknologi og medvirke til designet i nye projekter. Der sparres med kollegaer og leverandører til både store og mindre projekter.
Din nye hverdag
Du bliver en del af et Kubernetesteam, der har til opgave at administrere og videreudvikle Kubernetes-miljøer, containerteknologier og cloud-native applikationer. Dine opgaver vil især være centreret om det kommende arbejde med at drifte, vedligeholde og udvikle flere nye EU-vendte systemer.
Hverdagen i Rigspolitiet er alsidig og du kommer til at arbejde i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger der har en stor passion for IT tilfælles. Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder og læring i et fagligt stærkt team.
Hvem er du?
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men du har formentlig en IT-teknisk uddannelse. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med Kubernetes-miljøer, og at du har lyst til at arbejde med at forme fremtidens IT for politiet.
Du har gode samarbejdsevner og er struktureret og systematisk i din arbejdstilgang. Det vil være en fordel, at du har erfaring med eller solidt kendskab til en eller flere af følgende:
- Opbygning af Kubernetes systemer
- Container systemer
- Cloud-native-teknologier
- Linux-servere
- Configuration management
- Automation tools
Uanset dit erfaringsniveau er det vigtigt, at du har en stærk passion for teknologi og evner at lære og udvikle dig ud fra dine erfaringer.
Din nye arbejdsplads
Kubernetes-teamet er en del af sektion for Server Services, der består af 20 dygtige medarbejdere med forskellige fagspecifikke baggrunde. Sektionen er kendetegnet ved et højt fagligt niveau og en god kollegial ånd med plads til god humor. Vores arbejdsmiljø er præget af stor aktivitet og faglig sparring.
Ud over dine nærmeste kolleger i teamet og sektionen har du også samarbejde og berøringsflade med Center for Infrastruktur, der består af fire sektioner, samt resten af Koncern IT. Vi går alle op i at yde vores bedste for at bidrage til, at politiet kan løse vigtige samfundsmæssige opgaver.
Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads, hvor f.eks. mulighed for flekstid og hjemmearbejde imødekommer dine individuelle behov for at skabe sammenhæng i hverdagen mellem familie- og arbejdsliv.
Løn- og ansættelsesvilkår
Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du indplaceres på baggrund af kvalifikationer.
Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Rigspolitiet har røgfri arbejdstid.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Anne Vilstrup på 21631082. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Vi afholder løbende samtaler.
Ansøgningsfrist: 29. juli 2024
Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Koncern IT, Landlystvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6082639