Vil du være en del af en afdeling, hvor medarbejdere trives og fællesskabet er stærkt?
På afd. 31 stuen er vi stolte af at have en stabil afdeling med kollegaer, der har været her i mange år. Vi er en afdeling, hvor man har lyst til at blive i mange år og vi har kollegaer, der har været her rigtig længe. Nu har du chancen for at blive en del af et fællesskab med tryghed, trivsel og stor faglig kontinuitet. Vi går på arbejde med glæde – og det mærkes. Hverdagen er præget af gensidig respekt, humor og psykologisk tryghed.
Vi arbejder tværfagligt tæt sammen om beboernes trivsel. Hver uge afholder vi bl.a. UTH-møder, hvor vi drøfter forbedringspunkter og inddrager alle gode idéer. Vi triagerer dagligt beboerne og ved behov har vi tværfaglig sparring med div. sundheds- og forebyggelses koordinatorer i kommunen, som kan være alt fra pårørendekoordinator, visitatorer, tandlæger og diætister.
Vi starter hver fredag med fælles morgenmad – en hyggelig stund, hvor både faglig sparring og weekenddrømmene får lov at flyde frit. Det er her oplevelser, grin og gode historier binder os tættere sammen som kollegaer.
Afd. 31 stuen er 1 ud af 6 afdelinger på Krogstenshave plejehjem. Afdelingen består af i alt 24 boliger, to fælles arealer, dejlige haver og vores 24 skønne beboere. Vi er et hus hvor livet leves med beboerne i centrum. Vi har mange forskellige aktiviteter - her i blandt yoga, gymnastik, dameklub, banko, cykelture m.v.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Daglig omsorg og pleje af beboere, triagering og sundhedsfaglig observation samt udførelse af sygeplejefaglige opgaver
- At være forløbsansvarligt for beboere i afdelingen
- Aktiv deltagelse i UTH‑møder og kvalitetsudvikling
- Tværfagligt samarbejde i tæt dialog med kollegaerne rundt i hele huset
- Være med til at sikre dokumentationen er i orden
- Deltage i og bidrage til den ugentlige stuegang med lægerne tilknyttet afdelingen
- Bidrage til et positivt og trygt miljø med nærvær, humor og professionalisme
- Der brænder for det relationelle arbejde og for at gøre en forskel i beboernes hverdag
- Har lyst til at bruge sine faglige kompetencer aktivt og bidrage med ideer og engagement
- Er ansvarlig, nærværende og god til at samarbejde
- Har kendskab til eller lyst til at lære at bruge vores dokumentationssystem Cura
- En velfungerende og faglig afdeling
- En arbejdsplads med høj trivsel og plads til forskellighed
- En hverdag med humor, varme og nærvær
- Grundig introduktion og god mulighed for sparring
- En afdeling i konstant udvikling med fokus på faglighed og vores beboeres livskvalitet
Om stillingen og ansættelsesforhold
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen i dagvagt, med arbejde hver tredje weekend. Arbejdstiden kan dog tilpasses efter dine ønsker og behov. Vi vægter fleksibilitet højt og ønsker at finde den rette kollega, som både fagligt og ikke mindst menneskeligt passer ind i vores afdeling.
Ansøgningsfrist 14. august 2025
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler efter ansøgningsfristen.
Stillingen ønskes besat pr. 1. september eller efter aftale.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Har du spørgsmål til jobbet eller blot har lyst til at komme forbi og hilse på og få en rundvisning i vores dejlige hus, er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder Maiken Wiberg mail: maiu@hvidovre.dk tlf. 25404316.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Hvidovre Kommune, Center for Økonomi og Personale, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cc2d4839-b6a7-45fb-8bf1-f45a26a5d9c8