BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har et skønt lønteam hvor trivsel er i førersædet hvor deres motto er: ”det løser vi i fællesskab”
Nu har vi plads til en mere i dette team og søger derfor en kollega til en nyoprettet stilling.
Vores løn bliver udarbejdet primært fra vores afdeling i Slagelse, hvor det øvrige lønteam sidder. Optimalt vil du have din faste arbejdsplads i Slagelse men der findes også andre løsninger som vi er åbne for at drøfte. Du vil indgå i et team som har ansvaret for at udarbejde løn for alle ansatte i VIKINGBUS både funktionær- og timelønnede.
Introduktion til rollen
Lønteamet er en servicefunktion for alle vores lokationer i hele Danmark. En kendt faktor er at løndelen er en af de vigtigste driver til at skabe medarbejder glæde og tryghed. Vi er på nuværende tidspunkt i gang med at sammenlægge alle lønprocesser for alle vores medarbejdere for hele VIKINGBUS, og har derfor brug for en kollega der har erfaring med at udarbejde løn, men som også har stort kendskab til de opgaver der ligger i sammenhæng med en lønfunktion. Det vil være fantastisk hvis du derudover kunne være/blive sparringspartner til teamlederen optimering af driften eller løsninger til svære lønproblematikker.
Som en del af vores Lønteam skal du være med til at sikre høj kvalitet og sætte en ære i at udføre arbejdet præcist og omhyggeligt.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Deltage i lønbehandling for over 2.000 medarbejdere fordelt på funktionærer og timelønnede
- Indberetning vedr. refusion, pension, barselsfond, skat m.v.
- Tolkning af overenskomster i forbindelse med lønforhold
- Administration af ferie og feriepenge
- Bogføring og afstemning af lønkonti
- Udarbejdelse af diverse statistikker
- Rådgivning vedr. lønforhold til medarbejdere og ledere
- Deltage fleksibelt i afdelingens øvrige arbejdsopgaver
Din baggrund
- Der er ingen konkrete krav til uddannelse, du har måske uddannet dig inden for regnskab og derefter oparbejdet 5-10 års praktisk lønmæssige erfaring i virksomheder
- Du skal have erfaring med at arbejde med overenskomster, funktionærloven og øvrig lovgivning som er lønorienteret.
- Du skal have en solid og omfattende erfaring med hele paletten inden for løn og helst, at du har arbejdet med Lessor løn
- Du kommunikerer ubesværet på dansk både i tale og på skrift
- Du besidder et højt fagligt niveau, en integritet og et drive, der i kombination med høj service og overblik er værdiskabende for både løntemaet og medarbejderne i koncernen
Personlige egenskaber
For at passe ind i lønteamet er det vigtigt, at du sætter en ære i at leverer høj kvalitet til tiden, servicere vores medarbejdere men vigtigst af alt er at du kan bidrage til en god stemning hvor vi i fællesskab når vores opgaver.
Vi tilbyder
- Sjællands bedste lønteam, hvor hverdagen aldrig er kedelig
- Et spændende og alsidigt job, der til tider kræver at du giver en ekstra skalle
- Stillingen er en fuldtidsstilling. Med frokostordning og lønpakke efter kompetencer
- En virksomhed transformation med store ambitioner
Søg stillingen
Vi kalder løbende til samtaler og ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt, men venter gerne på den rette. Send en kort ansøgning og dit cv.
Vi modtager kun ansøgninger via linket i annoncen.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:
HR Partner Heidi Slott tlf. 2348 9676 eller
P & C Direktør Ulrika K. Hvelplund tlf. 2856 7330.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
VIKINGBUS, Kanalholmen, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100208