Kan du lide den koordinerende rolle og er du dygtig til at administrere opgaver inden for vigtige (IT) strategiske områder i HR, så er udviklingsteamet på udkig efter dig.
Du vil blive en del af udviklingsteamet, hvis hovedopgaver er at realisere tre store strategiområder: Uddannelse, rekruttering og onboarding. Din opgave vil være at understøtte dette med dine administrative kompetencer og overblik i tæt samarbejde med teamets fire udviklingskonsulenter.
Dine opgaver: Som vores nye administrative specialist skal du stå for implementering, opgradering og drift af vores IT-systemer samt støtte de fire udviklingskonsulenters HR-projekter. I forhold til disse opgaver skal du primært arbejde med rekrutterings- og onboarding-systemer. Det er essentielt, at du har en nysgerrig tilgang til IT. Du skal have lyst til at blive ekspert i vores systemer og tage ansvar for at drive løsningerne fremad. Det fylder omkring halvdelen af din tid.
HR Chef - Morten Willas Lund:
"Du skal have en legende og undersøgende tilgang til vores systemer og være med til at finde ud af, hvad systemerne kan, så du kan implementere dine kollegers idéer i de forskellige IT-systemer og servicere brugerne i huset efterfølgende."
Den anden halvdel af din tid skal du løse en række administrative driftsopgaver indenfor uddannelsesområdet. Der kommer hele tiden nye personer til hospitalet, som er under uddannelse. Opgaverne samler sig primært omkring forår og efterår. Her skal du bidrage med administration af møder, referater, dagsordener og koordinering af ressourcer. Der ligger en struktureret køreplan for disse opgaver. Selvom det er en standardiseret driftsopgave, er vi selvfølgelig åbne for udvikling og digitalisering af opgaverne i denne sammenhæng.
For at komme i betragtning skal du have følgende… Faglige færdigheder:
- IT-kompetencer: Erfaring med rekrutteringssystemer som fx Talentech og evnen til hurtigt at lære og anvende nye teknologier. Grundlæggende Excel-evner er nødvendige.
- Kommunikation og koordinering: Evnen til at kommunikere klart med kolleger og andre afdelinger er essentiel, ligesom koordinering af møder og opgaver.
- Forståelse for drift og administrativt arbejde er nødvendigt samt evnen til at håndtere både det tekniske og det administrative aspekt af rollen.
- Selvstændighed: Der vil være en stor grad af selvstændighed i arbejdet, og du skal kunne tage ansvar for opgaver og sikre, at tingene bliver løst effektivt.
- Serviceorienteret og problemløsende: En service-minded tilgang er nødvendig, især når der skal hjælpe kollegaer med systemer eller organisatoriske opgaver. Evnen til at finde løsninger på udfordringer er afgørende.
- Fleksibilitet og samarbejde: Du skal være åbne for at samarbejde og deltage i teamaktiviteter. Der er også plads til at udveksle idéer og være del af et kollegialt fællesskab samtidig med at du arbejder selvstændigt.
Efter 3. måned: Du vil nu være sat ind i vores systemer og dine opgaver samt forstå, hvordan huset fungerer og begynde at tage ansvar for nogle af dine opgaver.
Efter 6 måneder: Du vil være godt inde i alle ansvarsområder og have overblik over alle opgaver og hvordan de skal løses.
Efter 12 måneder: Implementeringen af vores nye funktioner i rekrutteringssystemet og vores nye onboarding-platform fylder en del i jobbet det næste år. Vi har fastsat en række milepæle for 2025 og 2026, som vi vil fortælle dig mere om senere i processen.
Om HR, Arbejdsmiljø og Uddannelse, som du bliver en del af: HR, Arbejdsmiljø og Uddannelse består af 18 medarbejdere fordelt på forskellige faggrupper, der refererer til HR-chefen. Afdelingen arbejder i tre teams: HR-personale, HR-arbejdsmiljø og HR- udvikling og uddannelse. I det daglige arbejde indgår du i team HR-udvikling og uddannelse med fire konsulenter som nærmeste kollegaer. Vores jobtilfredsmåling er blandt de højeste på hospitalet.
Læs mere om os her: HR, Arbejdsmiljø og Uddannelse
Vi har faglige udviklingsdage, hvor vi fx arbejder med udvikling, trivsel og samarbejde med klinikken. På det mere sociale plan vil vi gerne hinanden. Vi mødes til sommerfest, julefrokost og andre arrangementer i afdelingen.
Der er mulighed for hjemmearbejde én gang om ugen og efter aftale. Ansættelsen er på 37 timer og omfattet af flekstid.
Som arbejdsplads har vi en lang række personalegoder.
Søg stillingen: Har du en administrativ kontoruddannelse eller lignende, håber vi, at du har lyst til at sende os din ansøgning senest den 3. marts 2025 kl. 12.00. Du er velkommen til at kontakte HR-chef Morten Willas Lund på telefon 2482 3667 for yderligere oplysninger.
Vilkår og ansættelsesforløb: Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst for administrations- og IT-personale (HK). Stillingen forventes besat 1. maj 2025 eller efter aftale. Der afholdes samtaler den 11. marts og 25. marts 2025.
Dit fysiske arbejdssted bliver Hvidovre Hospital, men der skal forventes begrænset mødeaktivitet på regionens hospitaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cae95e90-d301-45d2-964e-04fa0151624c