Beredskabskonsulent til tværfagligt miljø på Amager og Hvidovre Hospital

dato

Amager og Hvidovre Hospital er et af Danmarks største akuthospitaler, og vi arbejder systematisk på at styrke beredskabet på tværs af alle hospitalets afdelinger, bygninger og kritiske infrastruktur.

Vi søger nu en beredskabskonsulent, der er klar til at planlægge, organisere, koordinere og sagsbehandle vores beredskab, så vi altid er på forkant med kritiske hændelser.

Din hverdag er ofte uforudsigelig…

…men vi kan godt love dig, at den bliver spændende, og at du sjældent sidder med kun én opgave ad gangen. Du kommer bl.a. til at sætte dit præg på forbedring og styrkelse af hospitalets beredskab og ikke mindst at udvikle beredskabskulturen blandt hospitalets mere end 5000 medarbejdere.

Der vil også være forskellige administrative og organisatoriske opgaver med sekretariatsbetjening af hospitalets Beredskabsudvalg, sagsbehandling, opfølgning og evaluering af hændelser.

Kan du li’ at netværke og opbygge relationer?

Så vil du trives her. Du kommer til at arbejde tæt sammen med dine nærmeste kolleger i Direktionssekretariat og Kommunikation, men du vil også arbejde sammen med kolleger i både de kliniske afdelinger og i de regionale centre.

Som beredskabskonsulent er det en fordel, hvis du er udadvendt, serviceminded og god til både skriftlig og mundtlig kommunikation. Jobbet kræver også, at du kender dit mandat og kan motivere forskellige faggrupper.

Som beredskabskonsulent på Amager og Hvidovre Hospital har du…

…en relevant uddannelse som fx katastrofe- og risikomanager, cand.scient.pol., cand.scient.san.publ. eller lignende.

Du har også gerne et par års erfaring, og det vil være en fordel, hvis du kender beredskabsområdet og sundhedsvæsenets rammer og vilkår og ikke mindst kan operere balanceret mellem både klinik og administration.

Du får mulighed for at lede mindre projekter fx om opfølgning på IT-svigt og strømnedbrud, og du vil indgå i det tværgående regionale beredskabsarbejde.

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er til besættelse d. 1. maj 2025 eller hurtigst muligt derefter. Den gennemsnitlige arbejdstid er på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.

Direktionssekretariat og Kommunikation på Amager og Hvidovre Hospital består af 25 medarbejdere og ledes af stabschefen.

Dit arbejdssted er på Hvidovre Hospital, men der vil være mulighed for hjemmearbejde.

Du er meget velkommen til at ringe for at få yderligere oplysninger. Du kan kontakte stabschef Anne Thesbjerg Christensen på tlf. 93 85 81 88 (dog ikke i uge 8) eller konsulent Pernille Jørgensen på tlf.: 21 32 12 87.

Du kan finde flere oplysninger om Amager og Hvidovre Hospital på www.hvidovrehospital.dk.

I Direktionssekretariat og Kommunikation vægter vi tværfagligt samarbejde højt, og vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest mandag d. 10. marts 2025 kl. 12.00.

Samtaler afholdes torsdag den 13. marts 2025.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/41ad9066-2438-4ad9-b6a6-d5af3c5ddbaa

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet