Har du lyst til at være en del af Hjælpemiddelcentret på Hvidovre Hospital, hvor opgaverne er alsidige, og hvor du får en bred kontaktflade, så har vi jobbet til dig.
Hjælpemiddelcentrets kerneopgave er udlån af hjælpemidler til indlagte og ambulante patienter, indkøb og håndtering af tryksårsforbyggende hjælpemidler, hospitalssenge, madrasser, udstyr til bariatriske patienter, forflytningsudstyr mm.
Din profil og hvad vi tilbyder
Hjælpemiddelcentret er en lille enhed med meget stor berøringsflade og du får derfor i høj grad muligheden for at præge dine egne arbejdsopgaver. Hvidovre Hospital er et akut-hospital, så derfor er det vigtigt, at du kan bevare overblikket, og altid yde en god service for patienter og samarbejdspartnere på hospitalet.
Af konkrete opgaver kan nævnes:
- Samarbejde med terapeuter, portører mfl.
- Administrative kontoropgaver
- Indgå i bemandingen af vores Call center
- Hente og bringe hjælpemidler på hospitalet
- Reparationer af hjælpemidler
- Afløser for vores chauffør efter behov
Uddannelse og erfaring
Du er den rette ansøger, hvis du er uddannet portør eller har en anden relevant sundhedsfaglig uddannelse. Stillingen i Hjælpemiddelcentret, er for dig der brænder for at yde en god service og du skal have interesse for at indgå i en driftsorganisation.
Ved udvælgelsen af vores nye kollega vil vi lægge vægt på følgende:
- Skal have kørekort kategori B
- Har erfaring med driften af et hospital
- Er sikker i mundtlig- og skriftlig formidling
- Har lyst til at arbejde i en mangfoldig organisation
- på tværs af faggrupper med forskellige opgaver
- Har evnen til at arbejde selvstændigt
Løn-og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Arbejdstiden er mandag – fredag kl. 09:00-16:24. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2025 eller efter aftale.
Kontakt
For nærmere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende portør Peter Kroll tlf.: 3862 1340.
Ansøgning
Ansøgning indeholdende relevant dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring samt CV, sendes online via vores e-rekrutteringssystem.
Ansøgningsfrist er tirsdag den 10. juni 2025. Vi forventer at afholde samtaler i uge 25.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/48758a59-9299-4132-8f44-64e0478b0b2c