Vil du være med til at skabe en meningsfuld hverdag for vores beboere?
Så se med her:
Strandmarkshave er et populært plejehjem kendt for vores anerkendende tilgang og stærke værdiarbejde. Hos os er beboerne altid i centrum og medarbejderne spiller en afgørende rolle i at skabe rammerne for et værdigt og aktivt liv. Plejehjemmet består af et daghjem, tre plejeafdelinger, køkken, administration og teknisk service.
Vi søger nu en aktivitetsmedarbejder til afdeling 166.
Om os
Vores mål er at give beboerne mulighed for at leve et aktivt og meningsfuldt liv gennem en helhedsorienteret og rehabiliterende tilgang. Vi arbejder med udgangspunkt i den enkeltes behov og ønsker, og vi sætter en ære i at skabe trivsel, tryghed og hverdagsglæde.
Afdelingen rummer 24 beboere fordelt på to etager. Personalet består af erfarne og engagerede social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, sygehjælper, en rengøringsassistent og en afdelingssygeplejerske. Hos os vægter vi humor, ærlighed og tillid højt – og vi prioriterer kontinuerlig faglig udvikling for at give beboerne de bedst mulige rammer.
Du kan læse mere om Strandmarkshave her: Forside.
Om jobbet Som aktivitetsmedarbejder bliver du en del af et lille, dedikeret team på tre aktivitetsmedarbejdere på hver sin afdeling, som sammen skaber aktiviteter for både beboere og daghjemsgæster. Hovedparten af tiden vil dit samarbejde være i afdelingen med medarbejderne der. Du får en stor rolle i at understøtte vores kerneopgave: At beboerne oplever et meningsfuldt liv med trivsel, tryghed, selvbestemmelse og bevarelse af deres ressourcer. Aktiviteterne foregår både i daghjemmet og ude på plejeafdelingerne.
Arbejdet indebærer:
- Arbejdstiden er i tidsrummet kl. 08.00–20.00
- Deltagelse i plejen hver 3. weekend samt i ferieperioder og ved akut behov.
- Et levende og aktivt hus med fokus på rehabilitering, høj faglighed og nytænkning
- En hverdag hvor dine idéer, initiativer og faglige kompetencer får plads
- Engagerede kolleger, der brænder for at skabe gode oplevelser for beboerne
- En fleksibel arbejdsplads med fokus på kvalitet, værdighed og respekt.
- Er uddannet pædagogisk assistent, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper
- Gerne har erfaring som aktivitetsmedarbejder
- Du må meget gerne kunne spille på et instrument
- Brænder for at skabe en aktiv og meningsfuld hverdag ud fra beboernes ressourcer
- Er initiativrig, kreativ og har lyst til at planlægge og udføre aktiviteter
- Trives i samarbejde på tværs af faggrupper
- Har kørekort, da vi råder over en lille bus
- Forstår vigtigheden af relationsarbejde og arbejder ud fra tillid og nærvær.
Der vil være en grundløn med mulighed for højere løntrin afhængigt af anciennitet.
Straffeattest: Hvis du kommer i betragtning til stillingen, vil der – med dit samtykke – blive indhentet en offentlig straffeattest samt reference fra tidligere arbejdsgiver, da ansættelse er betinget af tilfredsstillende offentlig straffeattest og reference.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Kirsten Nielsen Fashoo på tlf. 2936 7362 eller mail: ukf@hvidovre.dk.
Ansøgningsfrist: 16. januar 2026
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Hvidovre Kommune, Center for Økonomi og Personale, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-01-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/ddce7f39-0e0d-4264-9eb1-62a863d59b17