Afdelingsledelsessekretær

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Amager og Hvidovre Hospital søger afdelingsledelsessekretær til Børne- og ungeafdelingen pr. 1 december 2023 eller efter aftale



Vi er landets største almene Børne- og unge afdeling, som søger den perfekte person til at sikre, at alle hjul kører gnidningsfrit, når det gælder at understøtte afdelingsledelsen og de fire områdeledelser i afdelingen, for vi har ikke tiden til det.

Vi er en afdelingsledelse bestående af cheflægen Louise og chefsygeplejersken Catrina og så er der 4 områdeledelser og en forskningsenhed med 2 professorer. Ud over os så består resten af børne- og ungeafdelingen af ca. 238 fantastiske personaler der spænder fagligt meget bredt, for ud over læger og sygeplejersker er vi også diætister, socialrådgiver, psykolog, sekretærer og ja selv hospitalsklovn ansat. Så vi er en dejlig stor blandede gruppe som alle har samme mission, nemlig at skabe den bedste pleje og behandling af vores patienter.

Som afdelingsledelsessekretær bliver du en del af et dygtig og dedikeret sekretærteam, der hver varetager forskellige opgaver, alt efter hvilket område de arbejde i.



Som afdelingsledelsessekretær får du til opgave at:



  • Supportere og være tovholder for afdelingsledelsen
  • Personaleadministrative opgaver, herunder oprettelse af nyt personale, lønindstillinger, opdatering af stillingsbeskrivelser, udfærdigelse af barselspapir m.m.
  • Administrative opgaver i forbindelse med rekruttering (HR Manager Talent Solution), såsom publicering af stillingsopslag, håndtering af ansøgninger, indkaldelse til ansættelsessamtaler m.m.
  • Afdelingsvendt introduktionsprogram samt planlægning
  • CBAS-administrator
  • Planlægning og afvikling af mødeaktiviteter inklusiv booker mødelokaler, herunder bestilling og afhentning af mødeforplejning
  • Yde sekretærbistand til møder, blandt andet at være referent
  • Diverse ad hoc-opgaver for afdelings-/afsnitsledelsen


Vi ønsker os at du har:



  • Uddannelse som kommunom eller sundhedskommunom
  • En serviceminded indstilling og er en dygtig kommunikatør
  • Det sjovt ved at have mange bolde i luften og griber næsten dem alle
  • En fleksibel indstilling og rigtig god til at samarbejde så opgaverne bliver løst
  • Kendskab og erfaring indenfor området


Vi kan tilbyde:

  • God og grundig introduktion til arbejdsopgaverne
  • Et selvstændigt og spændende job med medansvar og medindflydelse
  • Mulighed for medvirken til omorganisering af arbejdsopgaver
  • Et arbejdsmiljø hvor det gode samarbejde vægtes højt
  • En alsidig og afvekslende arbejdsdag


Har ovenstående vagt din interesse så tøv ikke med at sende os din ansøgning. Og skulle du være nysgerrig så er du også velkommen til at komme forbi og se afdelingen.



Arbejdstiden er 37 timer ugentligt - Tiltrædelse 1. december 2023 eller efter aftale.



Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Oversygeplejerske Lise Werner, mobil 2464 5960 eller Chefsygeplejerske Catrina Bourke-Madsen telefonnr.: 3862 2783



Læs mere om afdelingen på: www.hvidovrehospital.dk



Ansøgningsfrist: søndag den 22.oktober 2023



Ansættelsessamtaler: Vi forventer at afholde samtale seneste onsdag den 25. oktober 2023.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Hospital, Kettegårds alle, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923840

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet