Administrativ medarbejder med økonomisk flair og lyst til borgerkontakt
Ud over det faglige fokus, vil du også blive en central rolle og et administrativt omdrejningspunkt for afdelingen Affald og Ressource
Vi søger en engageret og selvstændig administrativ medarbejder med økonomisk flair og lyst til borgerkontakt. Udover teamets fem administrative medarbejdere, vil du også have daglig kontakt med vores 35 renovationsmedarbejdere i marken.
Dine opgaver vil omfatte:
Du vil få ansvaret for fakturering og takstafregning i Affald og Ressource. Derudover vil du komme til at understøtte administrative opgaver, herunder borgerkontakt.
- Håndterer og understøtte driftsområdets administrative og økonomiske funktioner
- Takstafregninger
- Bogføring og fakturering
- Klar og tydelig formidling og dialog med borgere og virksomheder via telefon og mails
- Være afdelingens administrative blæksprutte
Om dig:
- Du har erfaring med systemadministration, især KMD Easy Energy
- Du har en stærk systemforståelse og erfaring med økonomisystemer, herunder kontoplanopbygning og afstemninger
- Du har kendskab til Renoweb
- Du har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt
- Du har gode samarbejdsevner og arbejder godt i et til tider hektisk miljø
- Du er en teamspiller, udadvendt, smilende og omstillingsparat
- Du er lærenem og selvkørende
Vi tilbyder
- Et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har respekt for hinanden og vores fagligheder
- Stor frihed og tilsvarende ansvar
- Flekstidsordning og en attraktiv pensionsordning
- Mulighed for hjemmearbejde afhængig af opgaven og i forening med driften
- Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst
Hvem er vi?
Affald og Ressource er en del af Center for Trafik og Ejendomme, som består af 380 medarbejdere fordelt over følgende arbejdsområder: Vej og Park, Rengøring, Vagt og Sikring, Projekt og Bygherre samt Drift, Energi og Bygningsservice.
Vi er en afdeling med højt til loftet og en uformel omgangstone. Vi vægter det gode arbejdsklima og work-life balance højt ofr både medarbejdere og ledere. Vores samarbejde med de øvrige centre i kommunen bygger på gode relationer og respekt for hinandens fagligheder.
Ansættelse
Stillingen er på 25-30 timer, timetal aftales inden opstart.
Vi tilbyder ansættelse snarest muligt eller fra 1. juni 2025
Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, og refererer til driftslederen af Affald og Ressource
Samtaler
Der forventes at afholde samtaler i uge 14 og 15
Hvis du ønsker at blive en del af vores team og bidrage til en effektiv affalds- og ressourcehåndtering i Hvidovre Kommune, ser vi frem til at modtage din ansøgning.
Kontakt
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til driftsleder Sussi Glaring på susgl@hvidovre.dk eller 2541 8358
Hvis du ønsker at blive en del af vores team og bidrage til en effektiv affalds- og ressourcehåndtering i Hvidovre Kommune, ser vi frem til at modtage din ansøgning.
Ansøgningsfrist fredag den 28. marts 2025
I Hvidovre Kommune bygger vores samarbejde på en anerkendende og positiv kultur, hvor forskellighed er en styrke, og hvor engagement, nysgerrighed og arbejdsglæde fremmer de nye idéer og den gode service til borgere, virksomheder, kulturliv og samarbejdspartnere.
Hvidovre er en grøn forstad med en stærk historie; tæt ved vandet og hovedstaden og lige midt i Øresundsregionen.
Hvidovre Kommune ser mangfoldighed som en ressource, og ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres alle til at søge uanset køn, alder, religion, seksuel orientering, handicap/funktionsnedsættelse og etnisk baggrund.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4e37835f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hvidovre Kommune - Vej og Park, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0418d752-0df4-47f6-9ad5-929261d87a71