Administrativ driftskoordinator til Beholderservice i Københavns Kommune - Bliv en del af vores dedikerede team og få ansvar for planlægning og kommunikation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi udvider vores team i Beholderservice og søger en ny driftskoordinator. Er det dig?

Beholderservice servicerer alle affaldsbeholdere i Københavns Kommune fra vores lager på Avedøre Holme. Vi er et team på ca. 40 medarbejdere, som betjener borgerne, og udfører opgaver for Københavns kommune.

Jobbet
Du vil komme til at arbejde i et mindre team med 8 driftskoordinatorer og en teamkoordinator, som i det daglige håndterer bestillinger og opgaver med at få beholdere kørt ud eller hjemtaget fra Københavns Kommunes mange borgere. Vi afløser og hjælper hinanden i tæt dialog med både lagerfunktionen og chaufførerne.

Jobbet som driftskoordinator er en administrativ stilling med en blanding af mange forskellige opgaver:

  • Analysere data og håndtere fejl og afvigelser i forbindelse med de bestillinger, vi udfører
  • Bekræfte nye bestillinger fra Københavns Kommunes og sagsbehandle i systemet ASK
  • Disponere biler og planlægge de daglige ture
  • Dialog med chauffører og lager om dagens opgaver
  • Besvarelse af telefon, og pasning af flere forskellige ind-bokse på mail
  • Dialog med kunder, kommunens konsulenter og andre eksterne parter
Dine kvalifikationer
Dine formelle kompetencer er ikke så vigtige, bare du er vandt til at arbejde med IT-systemer, og at du skriver og taler dansk.

Som person arbejder du struktureret og systematisk, og du er detaljeorienteret og omhyggelig. Det er vigtigt, at du er god til at bevare et roligt overblik, selv i en omskiftelig hverdag, hvor du har mange opgaver og store datamængder i gang på samme tid.

Du har en positiv udstråling og formår at løse dine opgaver gennem positiv kommunikation og opfølgning. Du er god til at hjælpe dine kolleger i teamet, så vi fastholder det gode arbejdsmiljø, hvor vi sætter hjælpsomhed meget højt.

Vi tilbyder
Et spændende administrativt og alsidigt job med stor selvstændighed og ansvar. En arbejdsplads der vægter arbejdsmiljøet højt med fokus på medarbejderne. Vi lægger vægt på en uformel omgangstone, gode relationer, nytænkning, hjælpsomhed og gode kolleger.

Arbejdstiden er mellem kl. 06.00 og 17.30 alle hverdage, efter nærmere aftale.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Er du interesseret?
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning via ”søg stillingen”. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Iver M. Skadborg på telefon 2018 8938



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ARC, Vindmøllevej , 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6088824

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet